Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι τροχιστές και οι θυγατέρες που δεν ήξεραν... Δεν ρώταγαν.


Τα λέγαμε από καιρό, για το εργασιακό περιβάλλον - κρεατομηχανή. Τα λέγαμε από καιρό με επίλογο να μου προσάπτεις πάντα άρνηση, θυμό, απόγνωση και υστερόγραφο το ΑΜΑΝ ΡΕ ΜΑΝΑ πιο απαισιόδοξος πεθαίνεις...



Οχι δεν πέθανα, ακόμη, όμως έχουν πεθάνει άλλοι πριν την ώρα τους, χιλιάδες άλλοι και ταυτόχρονα δεν γεννήθηκαν άλλοι, χιλιάδες άλλοι.

Πάμε στην κρεατομηχανή που αφήσαμε πιο πάνω. Τι έγινε στην δουλειά σου; στον όμιλο όπως αρέσκεται να αυτοαποκαλείται.

Τι σου ζήτησαν για «μίαν ετέραν ανανέωσιν» 6μηνιαίας συμβάσεως; Επικύψεις; Δουλικότητα; Γλοιώδη υπακοή; Σεβασμό στο χέρι που σε ταΐζει;

Τι κι αν ήσουν δεύτερη στις εννιά στην παραγωγικότητα. Στο είπαν ξεκάθαρα. Αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η τυφλή υπακοή. Να γίνεις τα μάτια και τα αυτιά της υπεύθυνης , η οποία με την σειρά της είναι τα μάτια και τα αυτιά της μεγαλοϋπεύθυνης και πάει λέγοντας.
Τι σου ζήτησαν βρε θυγατέρα να καρφώνεις, να προσκυνάς για ένα ξεροκόμματο. Να ρουφιανεύεις τις άλλες θυγατέρες, να προσκυνάς την υπεύθυνη και τα αφεντικά.
Τι; το εργασιακό περιβάλλον ήταν ιδιαιτέρως εκλεπτυσμένο; Του τύπου σε...
ξεσουμίζω με τακτ και βουρ για την επόμενη θυγατέρα;
Μη γελιέσαι συμβαίνει παντού και εκτός συνόρων. Είναι οι γνωστές ρωμαϊκές γαλέρες των ευρωτροχιστών. Τι; συμφώνησες μαζί μου; Θριάμβευσε ο κανιβαλισμός; Τι; έχει εφεδρείες; Τι; ουδείς αναντικατάστατος;

Χαρά μου η άρνηση σου για την ανανέωση της σύμβασης. Τι ; απόρησε η μεγαλοϋπεύθυνη που σε καιρούς ανεργίας αρνήθηκες να κανιβαλίσεις με την σειρά σου τις νέες θυγατέρες του ομίλου;
Χάρηκα που δεν το βάζεις κάτω αλλά κάτσε και σκέψου.

Σύνταξη δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ, αν αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν με το τρόπο που προτάσσουν οι τροχιστές του τόπου. Για να τα λέμε απλά . Ακόμη κι αν εργαζόσουν με τετράωρη φυσικά απασχόληση -που να βρεις οκτάωρη δεν συμφέρει στους εργοδότες- θέλεις δύο ημέρες για να συμπληρώσεις μία.

Δηλαδή με τα φτωχά μου μαθηματικά πρέπει να εργασθείς περίπου 80 χρόνια για να συμπληρώσεις τα πολυπόθητα 40 έτη εργασίας. Τι όχι; Και που να δεις τι σύνταξη , συγγνώμη επίδομα ήθελα να πω, θα λάβεις αν καβατζάρεις τα χρόνια του Αβραάμ Σύνταξη δεν θα πάρω ούτε εγώ ακόμη κι αν συμπληρώσω τα 40 πολυπόθητα έτη -Θεού θέλοντος και τροχιστή επιτρέποντος φυσικά - λόγω του ασφαλιστικού συστήματος της χώρας.

Δεν θες να ξέρεις πόσοι ασφαλιστικοί νόμοι έχουν ψηφιστεί κατά καιρούς . Δεν θες να ξέρεις πόσες τάσεις και πόσες προτάσεις έχουν τεθεί επί τάπητος.

Παρατηρήσεις επί παρατηρήσεων. Φταίει το αναδιανεμητικό σύστημα, φταίει το κεφαλαιοποιητικό σύστημα, φταίει το δημογραφικό, η γήρανση του πληθυσμού, οι όχι σωστές αξιοποιήσεις των αποθεματικών των Ταμείων, η μονομερής χρηματοδότηση, η διμερής χρηματοδότηση, η τριμερής, η κακιά διαχείριση των πόρων, η αύξηση της ανεργίας, η κακή εξέλιξη του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης , η μη αποκατάσταση της ισορροπίας στην αγορά εργασίας και εν κατακλείδι φταίει το κακό το ριζικό μας.

Θα μου πεις σιγά τώρα 1.500.000 άνεργοι μη κάτσουν να ενημερωθούν για το πολιτικο-κοινωνικό-ασφαλιστικό σύστημα της χώρας. Θα σου πω τότε ότι αν δεν κάτσουν να ενημερωθούν θα γνωρίσουν δια ζώσης τι συνέβη, ας πούμε στην Γουατεμάλα. Θα σου πω ότι το αιματοκύλισμα δεν πρόκειται να σταματήσει. Η σφαγή που είναι σε εξέλιξη δεν πρόκειται να σταματήσει. Οι συντάξεις ψαλιδίστηκαν τουλάχιστον πέντε φορές και οι τροχιστές δεν θα πάψουν την κοπτοραπτική έως ότου το κουστούμι λιώσει.

Εργασία δεν υπάρχει για εκατομμύρια ανέργων και ούτε προβλέπεται από πουθενά. Φουγάρα δεν καπνίζουν, οι ταρσανάδες σιώπησαν, οι βιοτεχνίες έκλεισαν και βιομηχανίες δεν επιτρέπονται. Σε αντιπαράθεση θα δεις δεκάδες καφέ να ξεφυτρώνουν και δεκάδες πορνεία να κάνουν την εμφάνισή τους. Όπου δεν υπάρχει παιδεία εκεί ανθεί η παραβατικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της. Για τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας άστο, τα λέμε άλλη φορά έχουμε χρόνο, για 99 χρόνια εκχωρήσαμε τα πάντα, αεροδρόμια , λιμάνια υποδομές , φυσικές πηγές ενέργειας... έχουμε χρόνο, 99 χρόνια θα τα λέμε.

Για τα μνημόνια ένα σου γράφω, την ετυμολογία της λέξης, Προέρχεται από το λατινικό memorandum και εντός της υπάρχει η ρίζα της λέξης ΜΝΗΜΗ.

Αυτή την ΜΝΗΜΗ πρέπει να την κρατήσουμε βαθιά μέσα μας μαζί με τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη «...Κι αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραϊμη , παρηγοριόμαστε μ' ένα τρόπο, ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντα λίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε, τρώνες από μας και μένει και μαγιά. Και ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν, και όταν κάνουν αυτείνη την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν.»
Αυτή την μαγιά να κρατήσεις θυγατέρα και την αξιοπρέπεια σου, εγώ κρατώ την χαρμολύπη. Λύπη για την ανεργία σου , χαρά για την μαγιά που φουσκώνει .

Υστερόγραφο: Να πληρώνεις τους λογαριασμούς του νερού και του ρεύματος. Με ένα ΦΕΚ από κοινωνικά αγαθά βαπτίσθηκαν εμπόρευμα από τους τροχιστές.

της ΕΥΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ
μέλους της προσωρινής Π.Γ του
"Μετώπου για μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ"

πηγη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Μεταμοντέρνα Αριστερά

Ο όρος «Μεταμοντέρνος» (Post Modern) αφορά ουσιαστικά την τάση, προσπάθεια και προδιάθεση αποδόμησης – διάλυσης ουσιαστικά – όλου του «Μοντέρνου» επιστημονικού, θεωρητικού κεκτημένου, δηλαδή όλου του Πολιτιστικού Κεκτημένου της Νεώτερης εποχής από το τέλος του Μεσαίωνα και δώθε.

Θα χρειαστεί μια σειρά άρθρων για να εξηγήσουμε απλά και στρωτά την αποδομητική - δήθεν εκσυγχρονιστική - τάση των Μεταμοντέρνων Επιστημόνων και των δήθεν ανατρεπτικών τάσεών τους.

Ουσιαστικά οι Μεταμοντέρνοι μάς πάνε όχι μπροστά, αλλά πίσω από τους «Μοντέρνους» ή νεωτερικούς. Όσο και να διαμαρτύρονται οι Μεταμοντέρνοι και η θεωρία τους, αποτελούν μια Επανάσταση ενάντια στη Λογική και μια ασύντακτη και πρωτόγονη επιστροφή στην Προ-Λογική ή Μυθολογική περίοδο. Καλύπτουν δε την βαθιά αντιδραστικότητά τους με κραυγές επιστημοσύνης και προχωρημένης σκέψης…

Αφήνοντας για τις μετέπειτα δημοσιεύσεις την ανάλυση των θεωριών τους, σήμερα θα ασχοληθούμε με την Μεταμοντέρνα Αριστερά (Αριστερά εντός εισαγωγικών), επικε…

ΠΑΤΡΙΔΑ

Το κείμενο αυτό είναι η μετάφραση από τα γαλλικά του λήμματος PATRIE, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στην Εγκυκλοπαίδεια του Ντιντερό και του Ντ’ Αλαμπέρ (Encyclopedie deDiderot et d’ Alembert). Το λήμμα αυτό γράφτηκε την 1η Δεκεμβρίου 1765, από τον Louis deJaucourt (D.J.).

Ο Ρήτορας που ασχολείται λίγο με τη λογική, ο γεωγράφος που δεν τον απασχολεί παρά μόνο η θέση των τόπων και ο χυδαίος λεξικογράφος θεωρούν σαν πατρίδα τον τόπο γέννησης, όποιος και αν είναι αυτός. Αλλά ο φιλόσοφος γνωρίζει ότι αυτή η λέξη προέρχεται από το λατινικό pater, που αντιπροσωπεύει έναν πατέρα και παιδιά και επομένως εκφράζει την έννοια που αποδίδουμε στην οικογένεια, στην κοινωνία, στο ελεύθερο κράτος, του οποίου αποτελούμε μέλη, και του οποίου οι νόμοι εξασφαλίζουν τις ελευθερίες μας και την ευτυχία μας. Δεν υπάρχει πατρίδα κάτω από το ζυγό του δεσποτισμού. Τον περασμένο αιώνα, ο Colbert συνέχεε τη βασιλική επικράτεια με την πατρίδα. Τελικά, ένας σύγχρονός μας, παρουσίασε μια διατριβή γι αυτή τη λέξη, στην …