του Κ. Κυριακόπουλου
Η παραστατικότητα στην περιγραφή των καταστροφικών παραμέτρων που συνθέτουν το οικονομικό περιβάλλον, θεωρείται επικοινωνιακά το δυνατό τους χαρτί.
Αυτό όμως είναι που συνιστά και τη Δούρεια τακτική τους απέναντι στην ουσία του προβλήματος. Είναι το καρότο της δημοφιλίας, που επιχειρεί να συγκαλύψει το μαστίγιο που ακολουθεί.
Από τη λογική αυτής ακριβώς της διαχείρισης -όπως άλλωστε ήταν και αναμενόμενο- δεν ήταν δυνατόν να ξεφύγει και ο «αυθεντικός» Βαρουφάκης, που στην παρατεταμένη ....
προεκλογική περίοδο που προηγήθηκε, επεχείρησε να καρπωθεί ένα μέρος της συμπάθειας και της κοινωνικής αποδοχής, πριν αναχωρήσει και πάλι για το Σικάγο αναζητώντας τον επιούσιο.
Η ουσία της επικοινωνιακής στρατηγικής - αν και πασίγνωστη - διαχρονικά "ακουμπά" σχετικά εύκολα τους αφελείς. Τι λέει λοιπόν αυτή η επικοινωνιακή λαθροχειρία...
"Περιγράψτε με δημοφιλία το πρόβλημα, τη βαρβαρότητα και τις εκδηλώσεις της, και αφού κερδίσετε την εμπιστοσύνη των αφελών, τότε μπορείτε να τους σερβίρετε τη λύση που θα μας εξυπηρετήσει"